Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Vlachopulu, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29112
|
|
dc.description.abstract |
Vypracovaná bakalářská práce se zabývá aktivizačními metodami výuky na středních školách v Přerově. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje informace o výukových metodách a formách, zabývá se filozofickými východisky aktivního vyučování, které souvisí s metodami aktivního procesu učení. Praktická část obsahuje zpracování a vyhodnocení pomocí dotazníků jaké vybrané metody a formy výuky praktikují učitelé z pohledu žáků, a jaké vybrané metody a formy výuky žáci preferují. Shromážděná data pomocí dotazníků byla vyhodnocena popisně a dále pomocí Spearmanova koeficientu pořadové korelace. |
|
dc.format |
54 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
organizační formy výuky
|
cs |
dc.subject |
aktivizační metody výuky
|
cs |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
organizational form of teaching
|
en |
dc.subject |
activation methods
|
en |
dc.title |
Aktivizační metody ve výuce na středních školách v Přerově |
|
dc.title.alternative |
Activatisation Methods in Secondary School Education in Přerov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the activation methods in secondary school in Přerov. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part includes information about teaching methods and forms, deals with the philosophical basis of active teaching related to methods of active teaching process. The practical part contains processing and evaluation using questionnaires which teaching methods and forms are practiced by teachers from the student's perspective and which teaching methods and forms are preferred by students. The collected data were analysed using Spearman's rank correlation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34984
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
aktivizační činnosti
|
cs |
local.subject |
vyučování
|
cs |
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
motivational activities
|
en |
local.subject |
teaching
|
en |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account