dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Mončeková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29110
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové metody předávání informací o společenských tématech z hlediska pedagogicko-didaktického, který je charakterizován přímou interakcí skupin vrstevníků v rámci entity vzdělávací instituce. Hlavním cílem práce je ověřit, zda je možné prostřednictvím alternativních forem vzdělávacího procesu dosáhnout výrazně efektivněji cílů sdělení u vybraných skupin žáků a témat než klasickou formou edukace, která je doposud převládající. V praktické části bude podrobně analyzován konkrétní případ z oblasti středního školství, který poslouží jako východisko pro evaluaci aplikace metody peer programu prostřednictvím dotazníkového šetření žáků napříč studijními ročníky. |
|
dc.format |
72 s. (90 015 znaků), 3 s. př. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Skupinová výuka
|
cs |
dc.subject |
peer program
|
cs |
dc.subject |
společenská témata
|
cs |
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
prevence drogové závislosti
|
cs |
dc.subject |
týmová práce
|
cs |
dc.subject |
peer aktivista
|
cs |
dc.subject |
sestavení týmu
|
cs |
dc.subject |
Group education
|
en |
dc.subject |
peer programe
|
en |
dc.subject |
social topics
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
drug addiction prevention
|
en |
dc.subject |
team work
|
en |
dc.subject |
peer activist
|
en |
dc.subject |
team formation
|
en |
dc.title |
Aplikace a evaluace peer programu na střední škole |
|
dc.title.alternative |
The Application and Evaluation of the Peer Programme at Secondary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the new methods of passing the information concernig social topics in pedagogical and didactical aspect. These methods are characteristic in their direct interaction of the same age persons (peers) within the entity of the educational insti-tution. The main goal of this thesis is to verify if the alternative methods of education are able to reach the aims of the message in significantly more efficiant way than the classic form of education, which prevails in these days. In the practical part there will be analyzed a specific example in detail in the sphere of the secondary school. This example will be used as a basis for the evaluation of the peer programe method application through the questionnaire survey crosswise all the classes. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34982
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
skupinové vyučování
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
group work in education
|
en |