Vrstevnická problematika v kontextu základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Komárková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:37Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:37Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29104
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o vrstevnické podpoře na základních školách v Brně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá definicí vrstevníka, vrstevnické podpory a psychologickými aspekty podporovatelů. Ve druhé praktické části jsou rozhovor s řediteli a jejich pohled na vrstevnickou problematiku v kontextu základních škol. Dále práce popisuje stále nedostačující informovanost na základních školách o vrstevnické podpoře. |
|
dc.format |
66 s. (17 178 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vrstevník
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická podpora
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
peer program
|
cs |
dc.subject |
peer
|
en |
dc.subject |
peer support
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
peer program
|
en |
dc.title |
Vrstevnická problematika v kontextu základních škol |
|
dc.title.alternative |
Peer Issues in the Context of Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plšková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with peer support at primary schools in Brno. It is divided into theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of a peer, peer support and psychological aspects of supporters. In the practical part, the interview the directors and their view on the issue in the context of peer schools is treated. It also describes the awareness of peer support at elementary schools. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34975
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
vrstevnické vztahy
|
cs |
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
peer relationships
|
en |
local.subject |
peer group
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account