dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Svejkovský, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:53:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:53:16Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2906
|
|
dc.description.abstract |
Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování konkurenceschopnosti a konkurenčního boje. V České republice došlo po roce 1989 k rapidnímu zvýšení potřeby používat ve společnostech profesionální Corporate Design. Čím dál tím více vedoucích pracovníků a managerů vnímá CD jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Vytvoření konkurenceschopné identity a Corporate Designu je vázáno na profesionální postupy ve všech fázích vývoje Corporate Designu, jeho zavádění, ale i každodenním užívání. V každé fázi mohou nastat specifické problémy, které mohou u výsledného Corporate Designu ohrozit kvalitu, zkomplikovat zavádění do praxe, ztížit intuitivní používání, zvýšit náklady nebo časově prodloužit jednotlivé fáze. Tyto problémy je třeba analyzovat a navrhnout taková řešení, která možná rizika zcela odstraní nebo alespoň sníží pravděpodob-nost jejich výskytu. |
cs |
dc.format |
110 s., |
cs |
dc.format.extent |
8137354 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
designmanuál
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Identity
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.subject |
Design Manual
|
en |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.subject |
Competitive Strenght
|
en |
dc.title |
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Corporate Identity is a global image of a company that is being built by philosophy, history, managing principles, present and perspective company view. Corporate Design is, in relation to Corporate Idnetity, its first sight and most visible part. Corporate Design by unique and immediate way profiles a company against its competitors and becomes a mighty tool of increasing competitive advantage and competitive fight. There has rised a need for using professional Corporate Design in companies in Czech Republic since the year 1989. Since that time more and more directors and managers feel Corporate Design like a tool for increasing competitive advantage of a company. Creating of competitive identity and Corporate Design needs the professional approaches to all phases of creating Corporate Design, its implementing but also everyday using. There can appear specific promblems in each phase that can at the final Corporate Design threaten quality, complicate implementing, sadden intuitive using, increase costs or extend time periods. There is need to analyse these problems and propose such solutions that totally remove possible risks or at least decrease risk possibilities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4972
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|