Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzlová, Hana
dc.contributor.author Hrabovská, Pavlína
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:25Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29067
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Cílem teoretické částí je objasnit základní pojmy a charakteristiku syndromu ADHD, možnosti integrace dítěte v mateřské škole a faktory, které především ovlivňují život dítěte se syndromem ADHD. Součástí bakalářské práce je zároveň i empirický kvalitativní výzkum realizovaný metodami rozhovoru s pedagogy pracujícími s dítětem se syndromem ADHD, rodiči dítěte se syndromem ADHD, a také případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozorování dítěte s ADHD.
dc.format 54 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD - porucha pozornosti s hyperaktivitou cs
dc.subject integrace cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject syndrom ADHD cs
dc.subject ADHD - attention deficit hyperactivity disoder en
dc.subject integration en
dc.subject preschool age en
dc.subject syndrome ADHD en
dc.title Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole
dc.title.alternative Children with ADHD Syndrome in Nursery Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated The theme of Bachelor´s thesis is a child with the syndrome of ADHD in nursery school. The work is divided into a theoretical and an empirical part. The aim of the theoretical part is to explain the basic concepts and characteristics syndrome of ADHD, possibility of integration of the child in the nursery school and the factors that particularly affect the life of a child with the syndrome of ADHD. Part of the Bachelor´s thesis is also the empirical qualitative research implemented methods by interview with teachers working with a child with syndrome of ADHD, parents of children with syndrome ADHD, and also a case studies developed on the basis of long - term observation of the child with ADHD.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34930
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject předškolní pedagogika cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject preschool education en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
hrabovská_2013_dp.pdf 1.577Mb PDF View/Open
hrabovská_2013_vp.doc 18.49Kb Microsoft Word View/Open
hrabovská_2013_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account