dc.contributor.advisor |
Szimethová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Janská, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29048
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na alternativní výtvarné techniky a jejich využití v mateřské škole. Předmětem mé práce jsou učitelky mateřské školy. Zajímá mě, jak jsou informované o této problematice a také, jestli vidí důležitost v používání jich již v předškolním vzdělávání. Teoretická část se zabývá výtvarnými technikami, jejich místem a využitím v mateřské škole a také rozdělením z pohledu různých autorů. Praktická část se týká vyhodnocení rozhovorů učitelek mateřských škol. Na základě nich zjišťuji, jak učitelky chápou pojem "alternativní výtvarná technika", jestli je zařazují do výchovně-vzdělávacího procesu. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výtvarná technika
|
cs |
dc.subject |
alternativní výtvarná technika
|
cs |
dc.subject |
tradiční výtvarná technika
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výtvarné činnosti
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
art technique
|
en |
dc.subject |
alternative art technique
|
en |
dc.subject |
traditional art technique
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
art actvities
|
en |
dc.subject |
preschool teacher
|
en |
dc.title |
Povědomí učitelek o využití alternativních výtvarných technik v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Teachers' Awareness of the Alternative Art Techniques in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis is focused on the alternative art techniques and their use in kindergarten. Preschool teachers are subject of my thesis. I am interested in how much they are informed about this problem and if they already find important using them in preschool education. I engage in the art techniques, their place and use in kindergarten, division them from various authors in the theoretical part. The practical part deals with the assessment of interview of preschool teachers. On basis of this qualitative research I find out, how preschool teachers understand name "alternative art techniques", if they include them to educational process. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34903
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
výtvarná výchova
|
cs |
local.subject |
výtvarné techniky
|
cs |
local.subject |
informovanost
|
cs |
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
art education
|
en |
local.subject |
artistic techniques
|
en |
local.subject |
awareness
|
en |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |