Povědomí učitelek o využití alternativních výtvarných technik v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí učitelek o využití alternativních výtvarných technik v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szimethová, Monika
dc.contributor.author Janská, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:18Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:18Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29048
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na alternativní výtvarné techniky a jejich využití v mateřské škole. Předmětem mé práce jsou učitelky mateřské školy. Zajímá mě, jak jsou informované o této problematice a také, jestli vidí důležitost v používání jich již v předškolním vzdělávání. Teoretická část se zabývá výtvarnými technikami, jejich místem a využitím v mateřské škole a také rozdělením z pohledu různých autorů. Praktická část se týká vyhodnocení rozhovorů učitelek mateřských škol. Na základě nich zjišťuji, jak učitelky chápou pojem "alternativní výtvarná technika", jestli je zařazují do výchovně-vzdělávacího procesu.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výtvarná technika cs
dc.subject alternativní výtvarná technika cs
dc.subject tradiční výtvarná technika cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject výtvarné činnosti cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject art technique en
dc.subject alternative art technique en
dc.subject traditional art technique en
dc.subject preschool education en
dc.subject art actvities en
dc.subject preschool teacher en
dc.title Povědomí učitelek o využití alternativních výtvarných technik v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Teachers' Awareness of the Alternative Art Techniques in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis is focused on the alternative art techniques and their use in kindergarten. Preschool teachers are subject of my thesis. I am interested in how much they are informed about this problem and if they already find important using them in preschool education. I engage in the art techniques, their place and use in kindergarten, division them from various authors in the theoretical part. The practical part deals with the assessment of interview of preschool teachers. On basis of this qualitative research I find out, how preschool teachers understand name "alternative art techniques", if they include them to educational process.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34903
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject mateřské školy cs
local.subject výtvarná výchova cs
local.subject výtvarné techniky cs
local.subject informovanost cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject kindergartens en
local.subject art education en
local.subject artistic techniques en
local.subject awareness en
local.subject women kindergarten teachers en


Files in this item

Files Size Format View
janská_2014_dp.pdf 1.531Mb PDF View/Open
janská_2014_vp.doc 20.67Kb Microsoft Word View/Open
janská_2014_op.doc 19.58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account