dc.contributor.advisor |
Gatěková, Denisa
|
|
dc.contributor.author |
Žerníčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:50:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:50:42Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2901
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se bych chtěla naleznout nejvhodnější způsob vstupu zahraniční firmy na český trh. Chtěla bych najít takový produkt a takovou možnost vstupu na trh, se kterou by firma bez větších problému vstoupila na trh, našla své místo na tomto trhu a dosahovala by rentability. V dnešním světě firem, obklopených velkou konkurencí, není snadné uspět, přesto doufám, že firmě F.H.U. Denison, Daniel Biernat se to podaří i díky mé práci. Mým úkolem bude najít vhodný produkt a firmu na polském trhu, která jej bude produkovat. Dále provedu analýzu českého trhu, analýzu konkurence a analýzu firmy F.H.U. Denison, Daniel Biernat. V závěru navrhnu možná řešení. |
cs |
dc.format |
80s. , 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
977294 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zahraniční obchod
|
cs |
dc.subject |
Analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
Analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Makroekonomické ukazatele
|
cs |
dc.subject |
HDP
|
cs |
dc.subject |
Inflace
|
cs |
dc.subject |
Dovoz
|
cs |
dc.subject |
Vývoz
|
cs |
dc.subject |
Průmyslová výroba
|
cs |
dc.subject |
Produkt-Služba
|
cs |
dc.subject |
Práškové lakování
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Zprostředkovatelská činnost
|
cs |
dc.subject |
Foreign trade
|
en |
dc.subject |
Analyse of market
|
en |
dc.subject |
Analyse of competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
Macroeconomic indicators
|
en |
dc.subject |
GDP
|
en |
dc.subject |
Inflation
|
en |
dc.subject |
Import
|
en |
dc.subject |
Export
|
en |
dc.subject |
Industrial production
|
en |
dc.subject |
Prodict-service
|
en |
dc.subject |
Dust painting
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Good offices
|
en |
dc.title |
Pronikání firmy F. H. U. Denison na trh ČR s novým produktem |
cs |
dc.title.alternative |
Penetration of company F. H. U. Denison at the Czech market with new product |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my work I would like to find the best way to expand of foreign company at czech market. I would like to fine that produkt and that option for entrance at forein market, which would provide entrance of company without any big problemes and might be find it's place at this market and reach profitability. At time of companies with lot of competitors isn't easy to be success. But I hope company F.H.U Denison, Daniel Biernat will be success and I will help to them. My challenge will be to find acceptable product and company which is producing this product. After that I will make analyse of czech market, analyse of competition and analyse of foreign company F.H.U. Denison, Daniel Biernat. At close I will suggest feasible solution. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4658
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
D |
|