Komunikační aktivity neziskové organizace STOB
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Babíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28999
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Komunikační aktivity neziskové organizace STOB" se zabývá problematikou komunikace zdravého životního stylu. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy, jako je marketingový a komunikační mix. Další kapitoly se podrobněji zaměřují na marketing neziskových organizací a digitální marketing. Následně jsou zde rozebírány pojmy z oblasti zdraví a zdravého životního stylu, které úzce souvisejí s tématem práce. Praktická část se zaměřuje na činnost a komunikační aktivity neziskové organizace STOB. Dále jsou zde interpretovány výsledky průzkumné sondy, kterou autorka realizovala v roce 2014. |
|
dc.format |
58 s (77600), obr. příloha-7 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
obezita
|
cs |
dc.subject |
STOB
|
cs |
dc.subject |
Marketing of non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
obesity
|
en |
dc.subject |
STOB
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity neziskové organizace STOB |
|
dc.title.alternative |
Communication Activities of the STOB Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis "The Communication Activities of the Non-profit Organization STOB" concentrates on the healthy lifestyle communication issues. The theoretical part explains fundamental marketing terms such as marketing mix and communication mix. The following chapters are focused on marketing of non-profit organizations and digital marketing. There are analysed health and healthy lifestyle terms closely connected with the topic of the work. The practical part investigates professional and communication activities of the non-profit organization STOB. Results of a survey, which was held by the author in 2014, are also interpreted in this part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
34821
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account