dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Sedlářová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:48Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:48Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28959
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zabývá druhy nespolupracujícího chování žáků z pohledu pedagogických pracovníků prvního stupně základních škol. V teoretické části se věnuje vybraným druhům rušivého a nerušivého nespolupracujícího chování, charakterizuje zá-kladní pojmy týkající se dané oblasti, vymezuje osobnost učitele, pojednává o příčinách, prevenci a případných řešeních tohoto chování. V praktické části je popsán kvantitativní výzkum pomocí dotazníkové šetření k problémovému chování žáků z pohledu pedagogů prvního stupně základních škol s prezentací výsledků tohoto výzkumu. Tato část si klade za cíl zpracovat problematiku nespolupracujícího chování v regionu Bystřicka a Holešov-ska u žáků prvního stupně základních škol. |
|
dc.format |
80 s. (113 000 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Problémové chování
|
cs |
dc.subject |
nerušivé nespolupracující chování
|
cs |
dc.subject |
rušivé nespolupracující chování
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
Problem behavior
|
en |
dc.subject |
unobtrusive uncooperative behavior
|
en |
dc.subject |
disruptive behavior cooperating
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.title |
Druhy nespolupracujícího chování z pohledu pedagogů 1. stupně základních škol |
|
dc.title.alternative |
Types of Uncooperative Behavior from the Perspective of First Grade Primary School Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis deals with the types of uncooperative behavior of pupils from the perspective of teachers to primary school. The theoretical part is concerned with certain kinds of disruptive and uncooperative behavior kept un-destroyed, describes the basic concepts related to the field, defines the personality of the teacher discusses the causes, prevention and possible solutions to this behavior. The practical part describes the quantitative research using a questionnaire to problem behavior of students from the perspective of teachers to primary school with the presentation of research results. This section aims to handle problems of uncooperative behavior in the region Bystřicko and Holešovsko for pupils of primary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34766
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
nespolupracující chování
|
cs |
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
uncooperative behavior
|
en |
local.subject |
elementary school
|
en |