dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Vlčková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:45Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28949
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce se zabývá problematikou neformálního vzdělávání v podmínkách mateřské školy. Rozdělila jsem ji na dvě části: teoretickou část a praktickou část. V teoretické části se budu zaměřovat na kurikulum a jeho formy. Poté se zaměřím na neformální vzdělávání, kde budu zmiňovat, jakým způsobem je pohlíženo na definici pojmu, a zaměřím se na principy, jimiž se neformální vzdělávání řídí. Dále se zaměřím na problematiku volného času, kdy budu rozebírat zájmové činnosti, strukturu zájmového kroužku a instituce pro výchovu mimo vyučování předškolních dětí jako základ neformálního kurikula. Poslední část je věnování environmentální výchově jako jedné z možností začlenění do neformálního kurikula. Praktická část je věnována návrhu výchovného programu neformálního vzdělávání a jeho ověření v MŠ. |
|
dc.format |
68 s. (62 254 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
neformální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
výchova mimo vyučování
|
cs |
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
Lifetime target
|
en |
dc.subject |
out- of- school education
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
education out of school hours
|
en |
dc.subject |
enviromental eduaction
|
en |
dc.title |
Návrh výchovného programu neformálního vzdělávání pro mateřskou školu |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of Educational Programme of Non-Formal Education for Nursery School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Szimethová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's thesis deals with the non-formal education in terms of kindergarten. I divi-ded it into two parts: a theoretical part and a practical part. In the theoretical part I will focus on the curriculum and its forms. Then I will focus on informal education, where I mention how to look at the definition of the term, and focus on the principles that gover-ned informal education. Next, I will focus on the issue of free time when I will discuss leisure activities, the ring structure of interest and institutions for education outside the classroom preschool children as the basis of the informal curriculum. The last section is devoted to environmental education as one of the possibilities of integrating the informal curriculum. The practical part is devoted to the design of the educational program of non-formal education and its evaluation in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34752
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
neformální vzdělávání
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
non-formal education
|
en |