Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Foretová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28933
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se rodiny, školy, učitele a jejich vzájemné spolupráce. Praktická část se blíže věnuje výzkumným otázkám a realizaci dotazníkového šetření. Cílem této práce je vyhodnotit jaký význam a důležitost má spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele. Na základě těchto získaných informací jsou navržena doporučení pro aplikaci do praxe. |
|
dc.format |
53 s. (68 396 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Význam spolupráce rodiny a školy z pohledu středoškolského učitele |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Family and School Cooperation from the Perspective of a Secondary School Teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical. The first part describes the theoretical knowledge of families, schools, teachers and cooperation. The practical part is devoted to research issues and implementation of the survey. The aim of this work is to evaluate the significance and importance of the cooperation between family and school from the teacher point of view . On the basis of the information is proposed recommendations for application in to practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34722
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account