dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Petrjanošová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:37Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:37Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28928
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na výhody a nevýhody Smluv s rodiči a na možnosti zavedení Individuálního výchovného plánu na středních školách. Teoretická část se zabývá kázeňskými problémy studentů, dále je zde zahrnuto vymezení pojmů Individuální výchovný plán a Smlouvy s rodiči a uvedeny zahraniční zkušenosti s jejich využitím. Empirická část se zaměřuje na dosavadní spolupráce rodičů a školy, hlavně na to, jaké jsou názory rodičů studentů jedné střední školy na samotnou možnost zavedení Individuálního výchovného plánu na škole, kterou jejich potomek navštěvuje, a také na otázky spojené s výhodami a nevýhodami smluv. |
|
dc.format |
45 s. (58 741 zaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kázeňské problémy
|
cs |
dc.subject |
Individuální výchovný plán
|
cs |
dc.subject |
výhody Smluv s rodiči
|
cs |
dc.subject |
nevýhody Smluv s rodiči
|
cs |
dc.subject |
zahraniční zkušenosti
|
cs |
dc.subject |
discipline
|
en |
dc.subject |
individual educational plan
|
en |
dc.subject |
advantages of the Contracts with parents
|
en |
dc.subject |
disadvantages of the Contracts with parents
|
en |
dc.subject |
abroad experience
|
en |
dc.title |
Smlouvy s rodiči a využití Individuálního výchovného plánu na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Contracts with Parents and the Use of the Individual Educational Plan at Secondary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis is focused on the advantages and disadvantages of the Contracts with parents and the possibility of introducing Individual educational plan for secondary schools. The theoretical part deals with student discipline problems, there is also included definitions of Individual educational plans and Contracts with parents and the foreign experience with their implementation. The empirical part focuses on what is existing cooperation between parents and schools, and most importantly, what are the views of parents of the particular secondary school students on the introduction of the Individual educational plan of the school their children attend and also on issues related to the advantages and disadvantages of contracts. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34716
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
individuální plánování
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
person centred planning
|
en |