Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:36Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:36Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28922
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku a jeho vliv na zlepšení socializace dítěte mateřské školy do prostředí školní třídy. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá popisem problematiky metakognitivního myšlení dětí předškolního věku a návrhy na zlepšení tohoto druhu myšlení. Stručně charakterizuje období předškolního věku, průběh socializace, prostředí školní třídy a v neposlední řadě popisuje předškolní vzdělávání z pohledu Rámcového vzdělávacího programu. Praktická část analyzuje socializaci v průběhu rozvoje metakognitivního myšlení, změny míry socializace a posun v projevech metakognitivního myšlení dětí. Cílem praktické části je sledovat rozvoj metakognitivního myšlení u jednotlivých dětí výzkumného vzorku za pomoci programu Let´s Think! a odhalit vliv projevů rozvoje na míru socializace dítěte. |
|
dc.format |
49 s. (69 842 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Let´s Think!
|
cs |
dc.subject |
metakognice
|
cs |
dc.subject |
rozvoj metakognitivního myšlení
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
Let´s Think!
|
en |
dc.subject |
Metacognition
|
en |
dc.subject |
The Development of Metacognition Thinking
|
en |
dc.subject |
Pre-School Children
|
en |
dc.subject |
Preschool Education
|
en |
dc.subject |
Socialization
|
en |
dc.subject |
School Environment
|
en |
dc.title |
Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Developing Metacognitive Thinking in Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jakešová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2014-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the development of metacognitive thinking of preschool children and its impact on improving the socialization of the child in a kindergarten classroom. The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part describes the issue metacognitive thinking of preschool children and suggestions for improving this kind of thinking. In short the thesis describes the preschool period, the process of socialization, classroom environment, and finally describes the pre-school education from the perspective of the Framework Education Programme (FEP). The practical part analyzes the socializati-on during the development of metacognitive thinking, changes in the level of socialization and an advence in the expression of metacognitive thinking of children . The goal of the practical part is to compare the development of metacognitive thinking for individual chil-dren with the help of the Let's Think!, but also reveals manifestations of the development of tailor- socialization of the child. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34701
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
metakognice
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
metacognition
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account