Direktivita ve výchovném působení pedagoga volného času
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28879
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výchovou a uplatněním direktivního přístupu vychovatelů ve volném čase mládeže. Seznamuje se základními terminologickými pojmy z oblasti výchovy ve volném čase. Charakterizuje formy výchovného působení, direktivní výchovné metody, způsob a zvláštnosti pedagogické komunikace. Cílem kvalitativního výzkumu bylo zjistit jaké je subjektivní vnímání direktivity a direktivních výchovných metod vychovatelů, kteří pracují s mládeží na středoškolském domově mládeže. Výzkumná část bakalářské práce rovněž usiluje o objasnění vztahů mezi vychovatelem a žáky, zabývá se okolnostmi a důvody, které vedou vychovatele k použití direktivních metod na domově mládeže. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
pedagog volného času
|
cs |
dc.subject |
direktivita
|
cs |
dc.subject |
přímé výchovné metody
|
cs |
dc.subject |
nepřímé výchovné metody
|
cs |
dc.subject |
výchovné působení
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
children and teenagers
|
en |
dc.subject |
a leisure-time pedagogue
|
en |
dc.subject |
directivity
|
en |
dc.subject |
direct educating methods
|
en |
dc.subject |
indirect educating methods
|
en |
dc.subject |
educational actions
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.title |
Direktivita ve výchovném působení pedagoga volného času |
|
dc.title.alternative |
Directivity in Educational Work of a Leisure-Time Pedagogue |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is concerned with the education and the application of directive approach of educators in young people´s leisure time. It presents the basic terminology from the area of leisure-time education. It characterizes the forms of pedagogical actions, directive pedagogical methods as well as the way and peculiarities of pedagogical communication. The aim of the qualitative research was to find out how directivity and directive pedagogical methods are subjectively perceived by educators who work with teenagers at a dormitory. The practical part concentrates on the clarification of relationship between an educator and students. Moreover, it deals with the circumstances and reasons which make educators apply directive methods at dormitories. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34641
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account