Rozvoj předmatematických představ v podmínkách preprimárního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj předmatematických představ v podmínkách preprimárního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ficová, Lucia
dc.contributor.author Potschová, Iveta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:16Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:16Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28872
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá předmatematickými představami v podmínkách preprimárního vzdělávání. V teoretické části pojednává o základních pojmech, vztahujících se k tématu bakalářské práce. Podrobněji se věnuje předmatematickým představám, preprimárnímu vzdělávání a předškolnímu věku. Praktická část je věnována kvantitativně orientovanému výzkumu zaměřenému na zjištění úrovně předmatematických představ předškolních dětí ve věku 5-7 let.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předmatematické představy cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject preprimární vzdělávání cs
dc.subject pojem přirozeného čísla cs
dc.subject pre-mathematical notions en
dc.subject preschool age en
dc.subject pre-primary education en
dc.subject concept of natural numbers en
dc.title Rozvoj předmatematických představ v podmínkách preprimárního vzdělávání
dc.title.alternative The Development of Pre-Mathematical Concepts in Pre-Primary Educational Settings
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Lubomír
dc.date.accepted 2014-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on pre-mathematical notions in the conditions of pre-primary education. The theoretical part deals with basic terms which are related to the topic of this bachelor thesis. It specializes in pre-mathematical notions, pre-primary education and pre-school age. The practical part is focused on quantitative research which is aimed at deter-mining level of pre-mathematical notions for preschool children in the age range from 5 to 7 years.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34631
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject matematika cs
local.subject předškolní věk cs
local.subject pre-primary education en
local.subject mathematics en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View
potschová_2014_dp.pdf 2.064Mb PDF View/Open
potschová_2014_vp.doc 21.27Kb Microsoft Word View/Open
potschová_2014_op.doc 24.25Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account