Otázky učitelek v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Otázky učitelek v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Patáková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:03:12Z
dc.date.available 2015-03-08T21:03:12Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28862
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce je popsat a analyzovat otázky učitelek v mateřské škole. Teoretická část vysvětluje pojmy související s problematikou komunikace, pedagogické komunikace a otázek ve výchovně-vzdělávacím procesu. Praktická část je zaměřena zejména na otázky učitelek v prostředí mateřské školy a to z hlediska kognitivní náročnosti, počtu adresátů a také z hlediska obsahu učitelských otázek. V závěru dochází k interpretaci výsledků a k odpovědím na výzkumné otázky.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject dialog cs
dc.subject otázky cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces cs
dc.subject ko-gnitivní náročnost otázek cs
dc.subject otevřené a uzavřené otázky cs
dc.subject funkce a pravidla pedagogické ko-munikace cs
dc.subject Communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject dialogue en
dc.subject questions en
dc.subject educational process en
dc.subject the cognitive demands of the questions en
dc.subject open and closed questions en
dc.subject functions and the rules of the pedagogical cmmunication en
dc.title Otázky učitelek v mateřské škole
dc.title.alternative Teachers' Questions in the Nursery School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2014-06-10
dc.description.abstract-translated The subject of my bacheolar thesis is to describe and to analyze the questions of kindergar-ten teachers. The theoretical part explains the concepts related to the communication, tea-ching and communication questions in the educational process. The practical part is focused primarily on questions of teachers in kindergarten ambience in terms of cognitive com-plexity, number of addressees and also in terms of the content of teachers questions. Final-ly, there is the interpretation of the results and the answers to researched questions.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34611
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject mateřské školy cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject kognitivní procesy cs
local.subject kindergartens en
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject cognitive processes en


Files in this item

Files Size Format View
patáková_2014_dp.pdf 1.415Mb PDF View/Open
patáková_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
patáková_2014_op.doc 19.82Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account