dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Zavadilová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:42:48Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2881
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky. Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory prodeje importovaných značek, podrobně značky GoGen. Dále vy-pracovat porovnání efektivity podpory prodeje a vypracovat návrh s doporučením, jaké opatření je třeba udělat pro zefektivnění podpory prodeje importovaných značek. |
cs |
dc.format |
56 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1515702 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 03.05.2012 |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
sale support
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic |
cs |
dc.title.alternative |
Sale support analysis for HP TRONIC's import brands |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC's import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic. The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse and evaluate the current state of sales of imported brands, especially the GoGEN brand. Further, this dissertation focuses on comparison of the sales support effectiveness for imported brands and recomendation for its improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4886
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|