dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:45Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28810
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů" se zabývá všeobecnou komunikací, ale hlavně se zaměřuje a popisuje komunikaci mezi učiteli a rodiči v mateřské škole. Teoretická část popisuje všeobecnou mezilidskou komunikaci, komunikaci mezi učitelem a rodiči a také představuje rozdíly v alternativních mateřských školách. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum, a to konkrétně hloubkové rozhovory s rodiči, jejichž děti navštěvují státní nebo alternativní (waldorfskou školu). Cílem práce je zjistit způsoby a formy komunikace v alternativní (waldorfské) a klasické mateřské škole. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagog
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
alternativní předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace mezi učitelem a rodiči
|
cs |
dc.subject |
The teacher
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
pre-school alternative education
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication between teachers and parents
|
en |
dc.title |
Komunikace s učiteli v alternativní a klasické mateřské škole pohledem rodičů |
|
dc.title.alternative |
Communication with Teachers in Alternative and Standard Nursery Schools from the Point of View of Parents |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis "Communication with teachers viewed by parents in the classical and alternative kindergarten" focuses on general communication, but mainly focuses and describes the communication between teachers and parents in kindergarten. The theoretical part describes the general interpersonal communication, communication between teachers and parents, as well as the differences in alternative kindergartens. The practical part is a qualitative research, namely in-depth interviews with parents whose children attend public or alternative (Waldorf schools). The aim of the work is to find ways and forms of communication in the alternative (Waldorf) and classic kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34541
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
waldorfská pedagogika
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
Waldorf education
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |