Adaptace dítěte na školní prostředí z pohledu rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace dítěte na školní prostředí z pohledu rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Bartošíková, Hana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:37Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:37Z
dc.date.issued 2014-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28797
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou adaptace dítěte do školního prostředí pohledem rodičů. Teoretická část popisuje školní zralost dítěte, zabývá se odkladem školní docházky a zápisem. Dále adaptací dítěte do školního prostředí, školním prostředím a vlivem rodiny na školní úspěšnost dítěte. V empirické části popisuje výsledky kvantitativního šetření pomocí dotazníku určeného rodičům dětí 1. třídy. V závěru je uvedeno doporučení pro rodiče dětí prvních tříd i jejich vyučujícího v podobě adaptačního pobytu.
dc.format 78 s. (91 579)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject rodina cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject testy školní zralosti cs
dc.subject adaptation en
dc.subject family en
dc.subject school maturity en
dc.subject school environment en
dc.subject school maturity tests en
dc.title Adaptace dítěte na školní prostředí z pohledu rodičů
dc.title.alternative Child Adaptation to the School Environment from the Perspective of Parents
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problems of adaptation of children to the school environment from the perspective of their parents. The theoretical part describes children's school maturity, deals with the postponement of school attendance and enrollment. Furthermore, it deals with children's adaptation to the school environment, with the school environment itself and with the influence of the family on child's school success. The empirical part describes the results of a quantitative investigation by means of questionnaire for parents of first class children. In the conclusion, the thesis provides recommendations for parents of first class children and their teachers in the form of an adaptation stay.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34527
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject rodinné prostředí cs
local.subject school attendance en
local.subject family environment en


Files in this item

Files Size Format View
bartošíková_2014_dp.pdf 1.211Mb PDF View/Open
bartošíková_2014_vp.doc 17.42Kb Microsoft Word View/Open
bartošíková_2014_op.doc 14.60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account