Vzdělávání a bariéry ve vzdělávání pracovníků s nevidomými klienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání a bariéry ve vzdělávání pracovníků s nevidomými klienty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Skalková, Sandra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:02:22Z
dc.date.available 2015-03-08T21:02:22Z
dc.date.issued 2014-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28769
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vzděláváním a bariérami ve vzdělávání pracovníků v organizaci pro nevidomé klienty. V teoretické části vymezuje pojem vzdělávání ve společnosti a přechází k užšímu pojetí vzdělávání v neziskové organizaci. Druhá část teoretické práce vymezuje termín tyflopedie a správnou komunikaci s nevidomou osobou. Praktická část je zpracována kvalitativním přístupem. Cílem práce je zjistit vzdělávací potřeby a případné bariéry ve vzdělávání pracovníků v dané organizaci. Výzkumná část probíhala pomocí polosturkturovaných rozhovorů s pěti respondenty a následným zpracováním dat metodou otevřeného kódování.
dc.format 63 s. (113 647 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject organizace v neziskovém sektoru cs
dc.subject vzdělávání v neziskové organizaci cs
dc.subject bariéry cs
dc.subject motivace cs
dc.subject vzdělávací potřeby cs
dc.subject tyfloped cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject organizations in the non-profit sector en
dc.subject education in non-profit organization en
dc.subject barriers en
dc.subject motivation en
dc.subject learning needs en
dc.subject fyfloped en
dc.title Vzdělávání a bariéry ve vzdělávání pracovníků s nevidomými klienty
dc.title.alternative Education and Barriers in the Education of Workers with Blind Clients
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2014-06-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with education and barriers to the education of employees in an organization for blind clients. The theoretical part defines the concept of education in a society, and further on, focuses on the concept of education in the non-profit organization.The second part of the theoretical work defines the term typhlopedia and correct communication with a blind person. The practical part is a qualitative approach. The intent is to assess training needs and possible barriers to the education of employees in the organization. The experimental part was carried out using semi-structured interviews with five respon-dents and subsequent processing of data using the method of open coding.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34489
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject studijní motivace cs
local.subject tyflopedové cs
local.subject sociální pracovníci cs
local.subject motivation to study en
local.subject educators of the visually handicapped en
local.subject social workers en


Files in this item

Files Size Format View
skalková_2014_dp.pdf 4.677Mb PDF View/Open
skalková_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
skalková_2014_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account