dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Skalková, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:22Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:22Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28769
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vzděláváním a bariérami ve vzdělávání pracovníků v organizaci pro nevidomé klienty. V teoretické části vymezuje pojem vzdělávání ve společnosti a přechází k užšímu pojetí vzdělávání v neziskové organizaci. Druhá část teoretické práce vymezuje termín tyflopedie a správnou komunikaci s nevidomou osobou. Praktická část je zpracována kvalitativním přístupem. Cílem práce je zjistit vzdělávací potřeby a případné bariéry ve vzdělávání pracovníků v dané organizaci. Výzkumná část probíhala pomocí polosturkturovaných rozhovorů s pěti respondenty a následným zpracováním dat metodou otevřeného kódování. |
|
dc.format |
63 s. (113 647 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
organizace v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání v neziskové organizaci
|
cs |
dc.subject |
bariéry
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
tyfloped
|
cs |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
organizations in the non-profit sector
|
en |
dc.subject |
education in non-profit organization
|
en |
dc.subject |
barriers
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
learning needs
|
en |
dc.subject |
fyfloped
|
en |
dc.title |
Vzdělávání a bariéry ve vzdělávání pracovníků s nevidomými klienty |
|
dc.title.alternative |
Education and Barriers in the Education of Workers with Blind Clients |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2014-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with education and barriers to the education of employees in an organization for blind clients. The theoretical part defines the concept of education in a society, and further on, focuses on the concept of education in the non-profit organization.The second part of the theoretical work defines the term typhlopedia and correct communication with a blind person. The practical part is a qualitative approach. The intent is to assess training needs and possible barriers to the education of employees in the organization. The experimental part was carried out using semi-structured interviews with five respon-dents and subsequent processing of data using the method of open coding. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34489
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
tyflopedové
|
cs |
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
educators of the visually handicapped
|
en |
local.subject |
social workers
|
en |