Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zítková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:39:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:39:49Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2875
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Nadace Tomáše Bati. Dále se věnuji jednotlivým formám public relations v Nadaci Tomáše Bati a marketingovému výzkumu zaměřenému na povědomí o nadaci mezi studenty Univerzity Tomáše Bati. Zde navrhuji možné způsoby zlepšení komunikace s veřejností, které by mohla nadace využít. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
702590 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
nadace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
nonprofit copany
|
en |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.title |
Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of public relations as a part of marketing communication in The Thomas Bata foundation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations. Practical part analyses strenghts and weaknesses, opportunities and threats of The Thomas Bata Foundation. Further with inscribe to single forms public relations in The Thomas Bata Foundation and marketing research intent on consciouseness about foundation beetwen students of The Thomas Bata Univerzity. Here I prefer possible manners improvement communication with public, that would foundation use. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6734
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account