Bariéry ve vzdělávání dospělých
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Matyášová, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28753
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem studia na vysoké škole s aspektem na dospělé studenty v kombinované formě studia. První část je pojata jako teoretický vhled, kde se autorka ve třech kapitolách zaobírá deskripcí a specifiky dané problematiky. Stěžejními tématy učení v dospělosti jsou zde motivační faktory a bariéry dospělých ve vzdělávání. Praktická část se v dalších dvou kapitolách zabývá výzkumem, kde autorka zkoumá zejména souvislosti mezi typem vysokých škol, motivací, sebevědomím a bariérami ve vzdělávání pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
69 s. (77843 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učení v dospělosti
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
typ VŠ
|
cs |
dc.subject |
bariéry ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Learning in adulthood
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
self-esteem
|
en |
dc.subject |
type of college
|
en |
dc.subject |
barriers in education
|
en |
dc.title |
Bariéry ve vzdělávání dospělých |
|
dc.title.alternative |
Barriers in Adult Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2014-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the phenomenon of study in college with an accent for adult students. The forepart is distributive as theoretic aspect to the problem, where the author is occupied with description and specifics of this issue. The fundamental themes of learning in adulthood are motivational factors and barriers of adults in education. In the empirical part author presents her own research where she particularly probes contexts among types of colleges, motivation, self-esteem and barriers in education with the aid of a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34466
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
dospělí
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
vysokoškolské vzdělávání
|
cs |
local.subject |
adults
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
college education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account