dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Fišerová, Vlasta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:02:06Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:02:06Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28735
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje problematice edukace seniorů v rámci univerzit třetího věku. V teoretické části se zabývá vymezením základních poznatků ve vztahu ke stárnutí a stáří, edukaci seniorů, metodám a formám edukace seniorů a univerzitám třetího věku. Zaměřuje se na specifika vzdělávání seniorů a roli vzdělavatele při edukaci seniorů. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zjišťuje, do jaké míry využívají senioři - studenti univerzity třetího věku aktivně svůj volný čas, v čem spatřují hlavní význam edukačních aktivit a jak hodnotí výuku na univerzitě třetího věku. Dotazníkové šetření bylo prováděno mezi účastníky Univerzity třetího věku na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. |
|
dc.format |
79 s. (118 380 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktivní stárnutí
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
edukace seniorů
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
univerzita třetího věku
|
cs |
dc.subject |
Active Aging
|
en |
dc.subject |
Lifelong Learning
|
en |
dc.subject |
Education for Seniors
|
en |
dc.subject |
Senior
|
en |
dc.subject |
University of the Third Age
|
en |
dc.title |
Edukace seniorů na univerzitách třetího věku |
|
dc.title.alternative |
Education of Seniors in Universities of the Third Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2014-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the issue of education for seniors in the universities of the third age. The theoretical part addresses the definition of basic knowledge in relation to aging and old age and seniors' learning, as well as seniors' learning methods and forms in the universities of the third age. It focuses on the specifics of senior education and the role of senior educators. The practical part, using quantitative research, explores to what extent seniors - students of the universities of the third age - actively use their free time; in their opinion, what is the main importance of their learning activities, and how they evaluate teaching in the universities of the third age. The questionnaire-based survey was given to elderly students of the University of the Third Age at Tomas Bata University in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34440
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
local.subject |
univerzity třetího věku
|
cs |
local.subject |
older adult education
|
en |
local.subject |
universities of the third age
|
en |