Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zgarbová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Valenta, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:01:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:01:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28715
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje zážitkové pedagogice, která je v dnešní době považována za jednu z nejefektivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. V teoretické části se věnuje historii zážitkové pedagogiky a popisuje historické souvislosti jejího vzniku. Dále se věnuje popisu konkrétních metod zážitkové pedagogiky a následně popisuje kurz, na kterém byly využity. V praktické části kvalitativní formou výzkumu zjišťuje, jakým způsobem může zážitková pedagogika napomoci při formulování osobních cílů a zda se účastníci těchto cílů snaží dosáhnout i několik měsíců od konce kurzu. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
metody zážitkové pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
osobní cíle
|
cs |
dc.subject |
kurz
|
cs |
dc.subject |
Experiential learning
|
en |
dc.subject |
methods of experiential learning
|
en |
dc.subject |
personal goals
|
en |
dc.subject |
course
|
en |
dc.title |
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů |
|
dc.title.alternative |
Experiential Learning as a Tool for Personal Goal Formation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about experiential learning, which is considered as one of most effective methods of all-round personal developement. In its theoretical part, it describes history of experiential learning and historical aspects of its origin. It also describes methods of experiential learning and describes a course, which used them. In the practical part, it determines, in what ways experiential learning can help in formulation of personal goals by using qualitative methodology and whether or not participants try to achieve their goals even after several months since end of the course. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34404
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account