Problém kyberšikany na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problém kyberšikany na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukešová, Michaela
dc.contributor.author Pinďáková, Eva
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:01:45Z
dc.date.available 2015-03-08T21:01:45Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28702
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o problematice kybernetické šikany. V teoretické části se čtenář seznámí s proměnami šikany ve světě médií, pojmy s kyberšikanou souvisejícími, novými médii, médii v rodině a informační společností a jejími technologiemi. Druhá kapitola pojednává o rozdílech mezi kyberšikanou a tradiční šikanou, také se dotkneme tématu, kde se v jedinci potřeba šikanovat druhé bere, popsány zde jsou definice kyberšikany, první celosvětový případ, legislativa, dále účastníci procesu kyberšikanování a druhy a prostředky sloužící kyberšikaně. Předposlední kapitola řeší otázku rozpoznání a řešení kyberšikany. Kapitola čtvrtá je věnována prevenci proti tomuto sociálně patologickému jevu. Praktická část je kvantitativního charakteru a cílem bude analyzovat projevy kyberšikany na základních školách. Získaná data jsou zpracována popisnou metodou.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject prevence cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject bullying en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject preventiv en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.title Problém kyberšikany na základních školách
dc.title.alternative The Issue of Cyberbullying in Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of cyberbullying. In the theoretical part the reader is famili-arized with the changes in bullying in the world of media, cyberbullying related concepts, new media, media in the family, information society and its technologies. The second cha-pter discusses the differences between traditional bullying and cyberbullying, also touches the topic, 'where individuals need to bully others' comes from, definition of cyberbully-ing is described here, first global event, legislation, as well as participants in the process of cyberbullying and types and resources used in cyberbullying. The penultimate chapter addresses the issue of recognizing and addressing cyberbullying. The fourth chapter is de-voted to the prevention of this socially - pathological phenomena. The practical part is of quantitative nature and will aim to analyse cyber-bullying in primary schools. The data used will be processed using descriptive method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34389
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject základní školy cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject agresoři šikany cs
local.subject kyberšikana cs
local.subject elementary schools en
local.subject victims of bullying en
local.subject aggressors in bullying en
local.subject cyberbullying en


Files in this item

Files Size Format View
pinďáková_2014_dp.pdf 1.547Mb PDF View/Open
pinďáková_2014_vp.doc 19.80Kb Microsoft Word View/Open
pinďáková_2014_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account