Preferované formy partnerského soužití z pohledu žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preferované formy partnerského soužití z pohledu žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Ovsíková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:01:44Z
dc.date.available 2015-03-08T21:01:44Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28700
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názorem studentů středních škol na různé typy partnerského soužití. Zjišťuje, jak studenti vidí svůj budoucí život v oblasti partnerství, zda je ovlivňuje soužití rodičů a jaké je jejich zaměření po absolvování středního vzdělání. Teoretická část popisuje rodinu, její funkce, znaky a krizi rodiny. Dále také různé formy soužití, konkrétně manželství, nesezdané soužití, singles, mingles, homosexuální vztahy a registrované partnerství. V poslední kapitole se bakalářská práce věnuje vlivům působícím na výběr partnerského soužití. Praktická část se zabývá kvantitativním popisným výzkumem, jehož cílem bylo zjistit, kterou formu soužití žáci středních škol upřednostňují nebo o jaké uvažují. Metodou sběru dat bylo dotazníkové šetření. Data byla řádně zaznamenána a vyhodnocena.
dc.format 77 s. (106 809 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject krize rodiny cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject partnerské soužití cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject Family en
dc.subject family crisis en
dc.subject partnership en
dc.subject cohabitation en
dc.subject lifestyle en
dc.title Preferované formy partnerského soužití z pohledu žáků středních škol
dc.title.alternative Preferred Forms of Partnership from the Perspective of Secondary-School Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the opinion of high school students on various ways of partnership. It detects what way of partnership is the best for them, what influences them in their choice, and what their focus is after the graduation. The theoretical part describes the family, its functions, sights, and its crisis. It also focuses on different types of partnership such as marriage, being single, mingle, homosexual partnership and registered partnership. The last chapter is devoted to the aspects which influence the partnership. The practical part deals with quantitative descriptive research. Its aim is to find out which form is the most attractive for the high school students. The method used there is questionnaire investigation. The data were properly recorded and evaluated.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34387
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject partnerská soužití cs
local.subject partner coexistence en


Files in this item

Files Size Format View
ovsíková_2014_dp.pdf 1.962Mb PDF View/Open
ovsíková_2014_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
ovsíková_2014_op.doc 14.42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account