dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Ovsíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:01:44Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:01:44Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28700
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá názorem studentů středních škol na různé typy partnerského soužití. Zjišťuje, jak studenti vidí svůj budoucí život v oblasti partnerství, zda je ovlivňuje soužití rodičů a jaké je jejich zaměření po absolvování středního vzdělání. Teoretická část popisuje rodinu, její funkce, znaky a krizi rodiny. Dále také různé formy soužití, konkrétně manželství, nesezdané soužití, singles, mingles, homosexuální vztahy a registrované partnerství. V poslední kapitole se bakalářská práce věnuje vlivům působícím na výběr partnerského soužití. Praktická část se zabývá kvantitativním popisným výzkumem, jehož cílem bylo zjistit, kterou formu soužití žáci středních škol upřednostňují nebo o jaké uvažují. Metodou sběru dat bylo dotazníkové šetření. Data byla řádně zaznamenána a vyhodnocena. |
|
dc.format |
77 s. (106 809 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
krize rodiny
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
partnerské soužití
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
family crisis
|
en |
dc.subject |
partnership
|
en |
dc.subject |
cohabitation
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.title |
Preferované formy partnerského soužití z pohledu žáků středních škol |
|
dc.title.alternative |
Preferred Forms of Partnership from the Perspective of Secondary-School Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the opinion of high school students on various ways of partnership. It detects what way of partnership is the best for them, what influences them in their choice, and what their focus is after the graduation. The theoretical part describes the family, its functions, sights, and its crisis. It also focuses on different types of partnership such as marriage, being single, mingle, homosexual partnership and registered partnership. The last chapter is devoted to the aspects which influence the partnership. The practical part deals with quantitative descriptive research. Its aim is to find out which form is the most attractive for the high school students. The method used there is questionnaire investigation. The data were properly recorded and evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34387
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
partnerská soužití
|
cs |
local.subject |
partner coexistence
|
en |