dc.contributor.advisor |
Chráska, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Nevřala, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:01:41Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:01:41Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28696
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Práce se zabývá postoji žáků ze základní školy obecně ke školským institucím. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny především hlavní pojmy, jakou jsou postoje, vnímání, názor, oblíbenost, školní prostředí, dále psychologie a okrajově současné problémy jedince v období školního věku.V praktické části se výzkum vymezil na porovnávání zachyce-nýchpostojů žáků v souvislosti s rodinným prostředím, pomocí metody dvojrozměrného sémantického diferenciálu, strukturovaného dotazníků, Studentova t-testu. Výzkum se za-bývá především kvantitativním srovnáváním. Například spatřujeme statisticky významné rozdíly mezi rodinným prostředím a vnímáním školského prostředí, dále mezi počtem sou-rozenců, vzdělání rodičů aj. |
|
dc.format |
61 s. (82 783 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
vztah
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
oblíbenost
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
relationships
|
en |
dc.subject |
perceptions
|
en |
dc.subject |
popularity
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.subject |
school en-vironment
|
en |
dc.title |
Postoje studentů ke škole v souvislosti s rodinným prostředím |
|
dc.title.alternative |
Students' Attitudes towards School in Connection with Family Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the attitudes of students from primary school to the educati-onal institutions in general. In the theoretical part are explained mainly basic ideas such as attitudes, perception, opinion, popularity, school environment, as well as psychology and marginally are also present individual problems during school age. In the practical part of the research is defined the comparsion of the attitudes of students in the context of the family environment, using the two-dimensional semantic differential, structured questi-onnaires, Student's t-test. The research mainly deals with qualitative attributes. For example, we see statistically significant differences between the family environment and the perception of the school environment, also differences between the number of siblings, parents' education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34383
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
vzdělávání
|
cs |
local.subject |
děti školního věku
|
cs |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
school children
|
en |