Problematika finanční gramotnosti na 2. stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Mlčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:59:10Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:59:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28655
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou finanční gramotnosti žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části rozdělené do tří kapitol, nejprve vymezuje základní pojmy finanční gramotnosti, zákonitosti finančního vzdělávání, kterým se řídí finanční vzdělávání na druhém stupni základní školy, a v neposlední řadě samotným hospodařením domácnosti. Cílem praktické části bakalářské práce je provedení výzkumu finanční gramotnosti žáků na 2. stupni základní školy v oblasti úrovně spotřebitelského chování, zjištění správných či nesprávných návyků finančního hospodaření a aspektů s nimi spojených. Hlavní zjištění a závěry jsou uvedeny v poslední části práce s doporučením pro praxi. |
|
dc.format |
81 s. (122 998 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
standardy finanční gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
kompetence žáka
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
financial literacy standards
|
en |
dc.subject |
student competencies
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.title |
Problematika finanční gramotnosti na 2. stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
The Issue of Financial Literacy in Upper Elementary Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue financial literacy of pupils of upper primary school. The theoretical part is divided into three parts, the first it defines the basic concepts of financial literacy, processes and legality of financial education governing the financial education at upper primary school and finally the actual households. The aim of the practical part of the thesis is the research of financial literacy of pupil at the upper primary school in the field of consumer behavior, finding the right or wrong habits of the financial economy and aspects associated with them. The main findings and conclusions are given in the last part of the thesis with recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34335
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
ekonomické vzdělávání
|
cs |
local.subject |
finance
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
economics education
|
en |
local.subject |
finance
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account