Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Janovská, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:59:05Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:59:05Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28640
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků ve třídách druhého stupně základní školy. První kapitola teoretické části je věnována charakteristice období dospívání. Rovněž zahrnuje i vymezení tohoto období z hlediska různých teorií vývoje osobnosti. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku sociální skupiny a školní třídy. Třetí kapitola se zabývá pedagogickou i pedagogicko-psychologickou diagnostikou a diagnostikou jevů, jež jsou se třídou spjaty. Výzkumným cílem praktické části je zjistit, jaká je situace ve třídě a jaké jsou vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků. |
|
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
school class
|
en |
dc.subject |
climate of school class
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnostics
|
en |
dc.title |
Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol |
|
dc.title.alternative |
Relationships with Classmates from the Perspective of Excellent Upper Primary Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zgarbová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the relationships with classmates from the perspective of excellent students at upper primary schools. The first chapter of theoretical part is devoted to the characteristics of adolescence. It also includes a definition of this from the perspective of various theories of personality development. The next chapter is focused on the characteristics of social group and classroom. The third chapter deals with the pedagogical and pedagogical-psychological diagnostics and diagnostics of phenomenons that are associated with the class. The aim of the empirical part is to determine what the situation is in the classroom and what are the relationships with classmates from the perspective of excellent students at upper primary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34319
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
vrstevnické vztahy
|
cs |
local.subject |
nadaní žáci
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
peer relationships
|
en |
local.subject |
gifted pupils
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account