Realizace multikulturní výchovy na 2.stupni základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace multikulturní výchovy na 2.stupni základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Horák, Radim
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:59:02Z
dc.date.available 2015-03-08T20:59:02Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28632
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o multikulturní výchově na 2.stupni základních škol. V teoretické části se věnuje popisu multikulturní společnosti od jejích počátků až po sou-časnost, popisuje multikulturalismus v jeho podobách. Zabývá se významem multikulturní výchovy a jejího obsahu, vysvětluje základní pojmy s ní související a popisuje hlavní cíle a metody. Poslední kapitola teoretické části zasazuje multikulturní výchovu do českého zá-kladního vzdělávání, popisuje důležité organizace a instituce spolu se zásadními dokumen-ty. Empirická část je zaměřena na zjištění, jakým způsobem je multikulturní výchova na 2.stupni základních škol realizována.
dc.format 58 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject etnikum cs
dc.subject kultura cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program cs
dc.subject multiculturalism en
dc.subject multicultural education en
dc.subject ethnic en
dc.subject culture en
dc.subject elementary school en
dc.subject Framework Educational Programme en
dc.title Realizace multikulturní výchovy na 2.stupni základních škol
dc.title.alternative Multicultural Education in Upper Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis discuss about multicultural education in upper primary schools. The theo-retical part is dedicated to multicultural society from its beginning to the present, describes multiculturalism in its forms. It deals with the importance and content of multicultural edu-cation, explains its basic concepts and describes major aids and methods. The last charter of the theoretical part is devoted to multicultural education in primary education in the Czech Republic, describes important organisations, institutions and main documents. The empirici part is oriented to multicultural education in upper primary schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34309
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject multikulturní výchova cs
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject secondary school en
local.subject multicultural education en
local.subject multiculture pedagogy en


Files in this item

Files Size Format View
horák_2014_dp.pdf 1.842Mb PDF View/Open
horák_2014_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
horák_2014_op.doc 20.03Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account