Realizace multikulturní výchovy na 2.stupni základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:59:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:59:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28632
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o multikulturní výchově na 2.stupni základních škol. V teoretické části se věnuje popisu multikulturní společnosti od jejích počátků až po sou-časnost, popisuje multikulturalismus v jeho podobách. Zabývá se významem multikulturní výchovy a jejího obsahu, vysvětluje základní pojmy s ní související a popisuje hlavní cíle a metody. Poslední kapitola teoretické části zasazuje multikulturní výchovu do českého zá-kladního vzdělávání, popisuje důležité organizace a instituce spolu se zásadními dokumen-ty. Empirická část je zaměřena na zjištění, jakým způsobem je multikulturní výchova na 2.stupni základních škol realizována. |
|
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturalismus
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
etnikum
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
multiculturalism
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
ethnic
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
Framework Educational Programme
|
en |
dc.title |
Realizace multikulturní výchovy na 2.stupni základních škol |
|
dc.title.alternative |
Multicultural Education in Upper Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis discuss about multicultural education in upper primary schools. The theo-retical part is dedicated to multicultural society from its beginning to the present, describes multiculturalism in its forms. It deals with the importance and content of multicultural edu-cation, explains its basic concepts and describes major aids and methods. The last charter of the theoretical part is devoted to multicultural education in primary education in the Czech Republic, describes important organisations, institutions and main documents. The empirici part is oriented to multicultural education in upper primary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34309
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
multicultural education
|
en |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account