dc.contributor.advisor |
Lukešová, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Džoganiková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:59:00Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:59:00Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28626
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výskytem kyberšikany na sociálních sítích a především je zaměřena na žáky druhého stupně základních škol ve Zlíně. V teoretické části jsou popsány sociální sítě, druhy sociálních sítí a komunikace v kyberprostoru. Dále je pozornost soustředěna na vymezení pojmů tradiční šikana a kyberšikana, jejich rozdíly, projevy, formy a aktéři kyberšikany. Poslední kapitola této části je věnována případům, které jsou s kyberšikanou spojovány, preventivním programům a legislativě. Cílem empirické části je zjistit, zdali se žáci druhého stupně základních škol ve Zlíně nebo někdo z jejich okolí setkali s kyberšikanou na konkrétních sociálních sítích. Potřebná data jsou zjišťována pomocí kvantitativně orientovaného výzkumu, jenž využívá metody dotazníku. |
|
dc.format |
57 s. (66 182znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
online/offline
|
cs |
dc.subject |
kyberprostor
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
kyberšikana
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
information and communication technologies
|
en |
dc.subject |
online/offline
|
en |
dc.subject |
cyberspace
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
cyberbullying
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.title |
Sociální sítě jako prostředí kyberšikany |
|
dc.title.alternative |
Cyberbullying in Social Network Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focusing on the presence of cyberbullying on social networks and aspecially in second degrese of elementary schools in Zlín. In the theoretical part there is a description of social networks, thein kinds and communication in cyberspace. Further, the focus is put on description of terms traditional bullying and cyberbullying, thein diferences, forms, circumstances and consequences. Last charter talks about some cases, that are connected with cyberbullying, preventive programmes and legislation. The aim of the empiric part is to discover whetherthe pupils of elementary schools in Zlín or thein peers have ever came across cyberbullying on specific social networks. The data have been collected through a quantitative oriented research, using the methods of a questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34303
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
kyberšikana
|
cs |
local.subject |
cyberbullying
|
en |