Rozvoj slovní zásoby dětí předškolního věku v dětském domově z pohledu sociálního pracovníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Bujnochová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:58:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:58:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28624
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá slovní zásobou dětí předškolního věku z dětského domova. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická obsahuje tři kapitoly. Teoretická část popisuje zákonitosti vývoje dítěte předškolního věku, seznamuje s pojmy komunikace, řeč a ontogeneze řeči. Pojednává také o vývoji dětí v dětském domově. Praktická část má za cíl zjistit, jaká je úroveň slovní zásoby dětí předškolního věku z dětského domova a navrhnout možnosti jejich rozvoje z pohledu sociálního pracovníka. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
vocabulary
|
en |
dc.subject |
preschool-age
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.title |
Rozvoj slovní zásoby dětí předškolního věku v dětském domově z pohledu sociálního pracovníka |
|
dc.title.alternative |
Vocabulary Development in Preschool-Aged Children from Children´s Homes from the Perspective of a Social Worker |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with vocabulary of preschool-aged children from children's home. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part contains three chapters. The theoretical part describes patterns of development, introduces the concepts of communication, speech and ontogenesis of speech. It also discusses children's development from children's home. The practical part intends to find out the level of vocabulary of preschool-children from children's home and design possibilities of their development from the perspective of social worker. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34301
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
vývoj řeči
|
cs |
local.subject |
children from children's home
|
en |
local.subject |
speech development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account