Možnosti environmentální výchovy dětí předškolního věk
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Sýkorová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:58:26Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:58:26Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28523
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti environmentální výchovy v rodině dětí předškolního věku. Funkcionální (nepřímé) působení rodiny je považováno za hlavní indikátor reflektující skutečný život rodiny. Rodina, základní stavební kamen společnosti, je představena jako činitel formující společnost i ovlivňující životní prostředí. Výsledky výzkumu ukázaly, že výchovu k ochraně přírody shledává za důležitou většina rodičů. Výstupem práce jsou návrhy rodinných aktivit zaměřující se na environmentální vzdělávání všech členů rodiny. Jednotlivé aktivity jsou cílené na potřeby výzkumné skupiny a vycházejí z občanské vybavenosti města Kroměříže, jakožto konkrétního místa realizace projektu. |
|
dc.format |
105 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
trvale udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
ekologická stopa
|
cs |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
sustainable development
|
en |
dc.subject |
ecological footprint
|
en |
dc.title |
Možnosti environmentální výchovy dětí předškolního věk |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities of Environmental Education of Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on environmental education possibilities in the family with preschoolaged children. An indirect influence of the family is considered as a fundamental indicator fully reflecting real life of the family. The family, basic building block of society, is introduced as significant authority forming society and influencing also the environment. The survey results showed that majority of parents finds the environmental education im-portant. Output of the thesis is suggestions of family activities focusing on environmental education of all family members. The activities are aimed on needs of survey group and are based on community facilities of the town Kroměříž as a particular project place. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34174
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account