Kompetence asistenta pedagoga na základní škole speciální ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kompetence asistenta pedagoga na základní škole speciální ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Suchoňová, Iva
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:58:25Z
dc.date.available 2015-03-08T20:58:25Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28521
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na činnost a kompetence asistenta pedagoga při edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole speciální ve Zlíně. Vymezuje teoretická východiska funkce asistent pedagoga, legislativní ukotvení a zaměřuje se na jeho kvalifikační a osobnostní předpoklady. Specifikuje skupiny žáků se speciálně vzdělávacími potřebami, zahrnuje zásady práce, popisuje výchovná a vzdělávací opatření a zaměřuje se na poradenský systém a na jeho úlohu při poskytování podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem praktické části je popsat činnost asistenta pedagoga a stanovit kompetence, které jsou důležité při výkonu této funkce v edukačním procesu s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami.
dc.format 77 s. (18 760 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject mentální postižení cs
dc.subject poradenský systém cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject assistant teacher en
dc.subject pupil with special educational needs en
dc.subject mental disability en
dc.subject advisory system en
dc.subject training en
dc.subject education en
dc.subject communication en
dc.subject motivation en
dc.subject classroom climate en
dc.title Kompetence asistenta pedagoga na základní škole speciální ve Zlíně
dc.title.alternative Competences of a Teaching Assistant at Special Elementary School in Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2014-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the activities and competencies of an assistant teacher in the education of children with special educational needs in special elementary school. In the theoretical part I describe the position of assistant teacher and his skills and personality traits. I describe principles of working with pupils with special educational needs and describe the educational and training measures and focuses on advisory system and its role in providing support for pupils with special educational needs. The practical part is to describe the activities of assistant teachers and establish competencies that are important for the performance of this function in the educational process with pupils with special educational needs.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34171
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-14
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject speciální školy cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject special schools en
local.subject children with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
suchoňová_2014_dp.pdf 1.585Mb PDF View/Open
suchoňová_2014_vp.doc 18.93Kb Microsoft Word View/Open
suchoňová_2014_op.doc 20.38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account