dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Sršňová, Vítězslava
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:58:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:58:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28517
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce je další vzdělávání pedagogických pracovníků. V teore-tické části jsou definovány základní pojmy týkající se vzdělávání dospělých. Je zde popsán systém a formy vzdělávání dospělých v ČR. Samostatná kapitola je věnována dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, jehož cílem je zjištění, do jaké míry ovlivňuje motivace, podpora zaměstnavatele, finanční a časová náročnost a jiné faktory další vzdělávání pedagogických pracovníků. |
|
dc.format |
77 s. (76 953) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
: pedagogický pracovník
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání a jeho cíle
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
formy vzdě-lávacích aktivit
|
cs |
dc.subject |
pedagogical worker
|
en |
dc.subject |
the next education and its goals
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
forms of educational activities
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů ovlivňujících další vzdělávání pedagogických pracovníků |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Factors Influencing further Education of Pedagogical Employees |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main theme of this dissertation work is the next education of pedagogical workers. The definition of basic terms, which are connected with adult education, is given in theoretical part. There are also described forms and the system of adult education in the Czech Republic. In another chapter there is a questionnaire whose purpose is to find out. How much the motivation, employer ś support, financial and time demands and other factors influence the next education of pedagogical workers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34167
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
vzdělávání učitelů
|
cs |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
teacher education
|
en |