Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozmíková, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Hrubčíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:58:21Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28507
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou komunikace klíčových informací o produktech a obchodní strategii importéra pracovní a bezpečnostní obuvi zákazníkům a distributorům ochranných pracovních pomůcek za účelem zvýšení prodeje. V teoretické části jsou zahrnuty znalosti získané během studia a z odborné literatury, které pomohly k segmentaci cílových skupin, analýze situace komunikace a následnému návrhu řešení. Praktická část obsahuje popis firmy, jejich zákazníků a současné komunikace s nimi. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy návrhy na zlepšení komunikace se zákazníky. Výsledkem práce budou návrhy, které by mohly být realizovány v praxi. |
|
dc.format |
69 s. (101 492) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pracovní a bezpečnostní obuv
|
cs |
dc.subject |
ochranné pracovní pomůcky
|
cs |
dc.subject |
klíčový zákazníci
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
mikro-
|
cs |
dc.subject |
mezo-
|
cs |
dc.subject |
makro prostředí
|
cs |
dc.subject |
Work and safety footwear
|
en |
dc.subject |
personal protective equipment
|
en |
dc.subject |
key customers
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
micro-
|
en |
dc.subject |
meso-
|
en |
dc.subject |
macro environment
|
en |
dc.title |
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C |
|
dc.title.alternative |
Proposal to Improve Communiacation with Customers B2B and End Users B2C |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with a problem of communication of key information about the products and business strategy of an importer of work and safety footwear to customers and distributors of personal protective equipment in order to increase sales. The theoretical part includes the knowledge gained during my studies and reference literature which helped me to niche the market, analyse the situation of communication and subsequent solution proposal. The practical part contains a description of the company, their customers and current communication with customers. The results will be proposals to improve communication with customers could be implemented in practice. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37095
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account