Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Výmolová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Juráková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:30:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:30:34Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2847
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou reklamního plánu se zaměřením na značku Znojmia, pro Hamé a.s., která v současné době prošla redesignem etiket a loga. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě reklamního plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, kde jsou nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu. Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení reklamního plánu obsahující informace, které odpovídají podpůrnému programu pro příslušnou značku. |
cs |
dc.format |
102 s., 3 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1396695 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Reklamní plán
|
cs |
dc.subject |
Advertising plan
|
en |
dc.title |
Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is concentrated on the advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé a.s., that was currently redesigned in logo and labels. In the first part there are considered all theoretical resources that are necessary to be known by the advertising plan preparation. In the second part there is the theoretical knowledge implemented in to the practice and shows resoursec for the making. The main target of the bachelor thesis is setting of advertising plan covering information for support program of the relevant mark. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4684
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account