Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Výmolová, Barbora
dc.contributor.author Juráková, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:30:34Z
dc.date.available 2010-07-14T16:30:34Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2847
dc.description.abstract Tato bakalářské práce se zabývá tvorbou reklamního plánu se zaměřením na značku Znojmia, pro Hamé a.s., která v současné době prošla redesignem etiket a loga. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě reklamního plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, kde jsou nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu. Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení reklamního plánu obsahující informace, které odpovídají podpůrnému programu pro příslušnou značku. cs
dc.format 102 s., 3 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1396695 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Reklamní plán cs
dc.subject Advertising plan en
dc.title Reklamní plán se zaměřením na značku Znojmia pro Hamé, a.s. cs
dc.title.alternative Advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is concentrated on the advertising plan focusing on mark Znojmia for Hamé a.s., that was currently redesigned in logo and labels. In the first part there are considered all theoretical resources that are necessary to be known by the advertising plan preparation. In the second part there is the theoretical knowledge implemented in to the practice and shows resoursec for the making. The main target of the bachelor thesis is setting of advertising plan covering information for support program of the relevant mark. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4684
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
juráková_2007_bp.pdfBlocked 1.331Mb PDF View/Open
juráková_2007_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
juráková_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account