Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Němejcová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:58:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28461
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 3. ročníku základní školy z pohledu sociálně pedagogického. Čtenářskou gramotnost prezentuje jako důležitý činitel socializace žáků základní školy a zdůrazňuje význam četby a čtení pro další vývoj jedince. Teoretická část objasňuje pojmy spojené s čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a řeší výzkumy čtenářské gramotnosti. Seznamuje s metodami výuky čtení, zabývá se komparacemi metod, kterými se bude zabývat v praktické části. Praktická část diplomové práce je věnována výzkumu úrovně čtenářské gramotnosti žáků 3. ročníku ZŠ pomocí didaktického testu, kteří se učili číst rozdílnými metodami výuky čtení. Zkoumá také odlišnosti úrovně čtenářské gramotnosti v závislosti na pohlaví. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
komparace metod
|
cs |
dc.subject |
pohlaví
|
cs |
dc.subject |
social education
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
comparison of methods
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.title |
Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy |
|
dc.title.alternative |
Reading Literacy as a Socialization Factor in Primary School Pupils |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the reading literacy of 3rd year of primary school from the perspective of social teaching. Reading literacy is presented as an important factor in the socialization of primary school pupils and stresses the importance of reading and reading for fur-ther development of the individual. The theoretical part explains the concepts related to literacy, focusing on possibilities to support reading and also addresses research literacy. It introduces the methods of teaching reading, deals with the comparison of the methods that will be analyzed in the practical part. The practical part of the thesis is devoted to the research level of literacy of 3rd grade of primary school through didactic test , who learned to read different methods of teaching reading. It also explores differences in the level of literacy in relation to sex. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34102
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-11 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
učební metody
|
cs |
local.subject |
čtení
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
reading
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account