Projekt vytvoření krizového scénáře společnosti XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Virglerová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Švub, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:52Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28430
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je sestavení krizového scénáře společnosti XYZ. V první částí práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Je zde především definováno co je to krize, krizové řízení a postup sestavení krizového scénáře. Na teoretické poznatky navazuje část praktická. Zde je provedena analýza trhu, na kterém se společnost vyskytuje a dále analýza výkonnosti samotné společnosti. Na základě provedené analýzy je zpracována projektová část. Ta je tvořena identifikací a analýzou rizik, sestavením modelové situace a především návrhem krizového scénáře. |
|
dc.format |
97 s. (134 533 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizové řízení
|
cs |
dc.subject |
krizový scénář
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
crisis management
|
en |
dc.subject |
crisis scenario
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
automotive industry
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření krizového scénáře společnosti XYZ |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a Crisis Scenario for XYZ Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozubíková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is a creation of crisis scenario in the XYZ Company. The first part contains theoretical knowledge of the subject. There are specific definitions of what crisis, crisis management and the procedure for establishing a crisis scenario is. At the bases of theoretical knowledge the practical part is established. In this part the company´s target market is analysed, also the company performance is analysed. On the basis of the analysis the project part is elaborated. The project part consists of iden-tifying and analysing the risks, constructing a model situation and especially proposal of crisis scenario. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
34053
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account