dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Eiglová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:29:26Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2842
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na péči o zákazníky ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrány marketingové procesy, zejména týkající se komunikace se zákazníkem, a možnosti využití Customer Relationship Managementu - CRM v této ko-munikaci. V analytické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a analýza vnitřní a vnější komunikace firmy. V projektu je navržen nový přístup ke komunikaci se zákazníkem, včetně zavedení prvků CRM. |
cs |
dc.format |
69 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2983802 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
marketingové procesy
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
zákaznická věrnost
|
cs |
dc.subject |
pravidla prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing processes
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
selling rules
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM |
cs |
dc.title.alternative |
Project of optimalization of marketing processes in S.O.K. stavebni, s.r.o. using CRM elements integration |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is customer care in S.O.K. stavebni, s.r.o. company. The theoretical section includes analysis of marketing processes, especially those related to the communi-cation with customers, and the possibilities of CRM implementation in this communica-tion. The analytic section comprises SWOT analysis, analysis of competition and analysis of internal and external communication of the company. The project shows new approach to communication with customers including CRM elements integration. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6044
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|