dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Ludvík, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:45Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28407
|
|
dc.description.abstract |
V současné době se stále více hovoří o důležitosti hodnocení kvality školy, čímž je zajištěno, že se stane dostatečně konkurenceschopnou a bude si umět udržet svoje postavení na trhu. Mnoho škol, zejména těch na venkově a v menších obcích, bojují o každého žáka a jejich případná činnost, jež by byla vykonávaná nekvalitním způsobem, by mohla ohrozit fungování celé školy. Cílem diplomové práce bylo analyzovat, jak na vybrané oblasti kvality nahlížejí žáci druhého stupně vybraných základních škol. V souvislosti s některými provedenými výzkumy na území České republiky bylo přistoupeno k zaměření se na následující oblasti: jak jsou žáci motivováni k dalšímu vzdělávání a jak hodnotí klima třídy. Bylo realizováno dotazníkové šetření, kdy byly osloveny jednotlivé typy základních škol. Nakonec se podařilo oslovit a využít spolupráci ve třech základních školách na území Zlínského kraje. Jednalo se o základní školu ve Zlíně, ve Fryštáku a ve Velkém Ořechově. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Základní škola
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
výkonová motivace
|
cs |
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
Primary school
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
assesment
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.title |
Vybrané oblasti kvality školy z pohledu žáků II. stupně základních škol |
|
dc.title.alternative |
Selected Areas of Measures of School Quality from the Perspective of Primary School Pupils |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Currently increasingly illustrates the importance of evaluating the quality of the school, ensuring that it becomes sufficiently competitive and will be able to maintain its position in the market. Many schools, especially those in rural and smaller communities, fighting for every student and their possible activities that would be carried on a low-quality manner, could jeopardize the functioning of the whole school . The aim of this diploma thesis was to analyse how to select quality perceptions pupils of selected elementary schools. In con-nection with some studies carried out on the territory of the Czech Republic, it was decided to focus on the following areas: how students are motivated to teach and assess how climate class. It was carried out the survey, which were addressed by different types of schools. Finally managed to reach out and take advantage of cooperation in three elementary schools in the territory of the Zlin Region. It was a primary school in Zlín, in Frystak and the Velky Orechov. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34017
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
local.subject |
kvalita vzdělávání
|
cs |
local.subject |
hodnocení vzdělávacích procesů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
quality of education
|
en |
local.subject |
educational processes evaluation
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |