dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:43Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:43Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28400
|
|
dc.description.abstract |
Naše akademická práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání dětí s ADHD na základních školách. Přibližuje problematiku dětí s ADHD, ukazuje nám, jak se máme chovat při výchově těchto dětí, jak jim přizpůsobit výuku, jak jim pomoci se začlenit mezi své vrstevníky a dále se zabývá inkluzivním vzděláváním. Praktická část obsahuje rozbor rozhovorů s rodiči a učiteli, kteří jsou s těmito dětmi v nejbližším kontaktu. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Poruchy pozornosti
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
impulzivita
|
cs |
dc.subject |
hyperaktivita
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Attention Deficit
|
en |
dc.subject |
ADHD Attention Deficit Hyperaktivity Disorder
|
en |
dc.subject |
Impulsivity
|
en |
dc.subject |
Hyperaktivity
|
en |
dc.subject |
Special Educational Needs
|
en |
dc.subject |
Inclusion
|
en |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
Inclusive Education
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogické aspekty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD na ZŠ |
|
dc.title.alternative |
Social and Educational Aspects of Inclusive Education of Children with ADHD in Elementary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Our acacemic asignment's theme is an inclusive education of children with ADHD in pri-mary schools. I tis focusing at issues related to children with ADHD. It shows u show to act and behaved at thein education, how to maket he lessons more appropriate, how to help them to integrate withen their peers and it also looks at inclusive education. The practical part includes breakdowns of communications with parents and teachers, all those who are in close contatct with these children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34010
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |