dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Bartoš, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:20Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28343
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zoologické zahrady Zlín-Lešná pro rok 2014. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování, tvorby marketingového plánu, rolí zoologických zahrad ve společnosti a také analytických metod použitých v práci. Praktická část se zaměřuje na popis a historii zoologické zahrady Zlín-Lešná. Na její současnou ekonomickou situaci, rozbor stávajícího marketingového mixu a další analýzy potřebné pro sestavení marketingového plánu. Součástí praktické části je i projektová část, která se zaměřuje na splnění stanovených marketingových cílů a sestavení projektu. Zde jsou také vyčísleny náklady a posouzena možná rizika, spojená s uvedením projektu do praxe. |
|
dc.format |
98 s. (139 151 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
zoologická zahrada
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
zoological garden
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201 |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Plan for ZOO and Chateau Zlín-Lešná, Semi-Budgetary Organization, for Year 2014 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bujáčková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to create a marketing plan of zoo Zlín-Lešná for the year 2014. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the theoretical knowledge in the field of tourism marketing, marketing planning, marketing plan, the role of zoos in society and analytical methods used in the work. The practical part focuses on the description and history of the zoo Zlín-Lešná. On the current economic situ-ation, analysis of current marketing mix and other analyzes needed to develop a marketing plan. Project is also part of the practical part, which focuses on meeting the defined mar-keting objectives and build the project. There are also quantified assessment of the poten-tial costs and risks associated with putting the project into practice. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33939
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|