dc.contributor.advisor |
Atcheson, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28330
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je porovnání jazykové úrovně státní maturitní zkoušky z anglického jazyka v České Republice s Cambridgeskými zkouškami. Teoretická část práce popisuje Společný evropský referenční rámec a charakterizuje dílčí jazykové úrovně. Dále představuje státní maturitní zkoušku v České Republice a Cambridgeské zkoušky. Součástí praktické části je analýza jazykové úrovně jednotlivých zkoušek a následné porovnání. |
|
dc.format |
65 s. (72 885 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společný evropský referenční rámec
|
cs |
dc.subject |
jazykové úrovně
|
cs |
dc.subject |
státní maturita z anglického jazyka
|
cs |
dc.subject |
Cambridgeské zkoušky
|
cs |
dc.subject |
kvalifikace jazykových schopností
|
cs |
dc.subject |
Common European Framework of Reference
|
en |
dc.subject |
language levels
|
en |
dc.subject |
secondary school leaving examinations
|
en |
dc.subject |
Cambridge examinations
|
en |
dc.subject |
qualification of language skills
|
en |
dc.title |
Secondary School Leaving Exams and Cambridge Exams in the Czech Republic: A Comparison of English Language Levels |
|
dc.title.alternative |
Secondary School Leaving Exams and Cambridge Exams in the Czech Republic: A Comparison of English Language Levels |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čechová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is a comparison of language level of Secondary school leaving examinations in the Czech Republic and Cambridge examinations. The theoretical part of the thesis describes Common European Framework of Reference and deals with the particular language levels description, as well as the description of the Secondary school leaving examinations and the Cambridge examinations. The practical part includes an analysis of the language level of the Secondary school leaving examinations and the Cambridge examinations and their comparison. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
33919
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
jazykové kompetence
|
cs |
local.subject |
Evropská Unie
|
cs |
local.subject |
evaluace
|
cs |
local.subject |
linguistics competences
|
en |
local.subject |
European Union
|
en |
local.subject |
evaluation
|
en |