An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Zajíčková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:08Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:08Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28305
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým interview s manažerem společnosti. Takto zde bylo dosáhnuto objektivních výsledků napříč všemi zájmovými skupinami. Závěrečná část této práce doporučuje konkrétní nápady k inovaci marketingové komunikace, jež byly zjištěny z šetření.
dc.format 79 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject multikino cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hloubkové interview cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject multiplex en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaires survey en
dc.subject in-depth interview en
dc.title An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
dc.title.alternative An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blažková, Barbora
dc.date.accepted 2014-06-13
dc.description.abstract-translated A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire survey and in-depth interview with a manager of the company. Hereby, there were achieved objective results across all interest groups. The final section of this thesis recommends concrete ideas for innovation of marketing communication that have identified from researches.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 33879
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject kina cs
local.subject motion picture theaters en


Files in this item

Files Size Format View
zajíčková_2013_dp.pdf 2.077Mb PDF View/Open
zajíčková_2013_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
zajíčková_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account