An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Zajíčková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:57:08Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:57:08Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28305
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci multikina Golden Apple Cinema a jejím cílem je návrh inovace marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá základními termíny a definuje podstatu dané problematiky. Na tuto část následně navazuje analýza konkrétního subjektu a to multikina Golden Apple Cinema ve Zlíně. Analýza je tvořena také SWOT analýzou, dotazníkovým šetřením a hloubkovým interview s manažerem společnosti. Takto zde bylo dosáhnuto objektivních výsledků napříč všemi zájmovými skupinami. Závěrečná část této práce doporučuje konkrétní nápady k inovaci marketingové komunikace, jež byly zjištěny z šetření. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
multikino
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
hloubkové interview
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
multiplex
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaires survey
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.title |
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic |
|
dc.title.alternative |
An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blažková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2014-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
A bachelor thesis deals with marketing communication of multiplex Golden Apple Cinema; its aim is to design an innovation of marketing communication. The theoretical part concern the basic terms and defines a core of the issue. Then, this part is followed by the analysis of a particular subject, namely multiplex Golden Apple Cinema in Zlín. The analysis is comprised of SWOT analysis, questionnaire survey and in-depth interview with a manager of the company. Hereby, there were achieved objective results across all interest groups. The final section of this thesis recommends concrete ideas for innovation of marketing communication that have identified from researches. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
33879
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
kina
|
cs |
local.subject |
motion picture theaters
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account