Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

DSpace Repository

Language: English čeština 

Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics

Show simple item record

dc.contributor.advisor Atcheson, Hana
dc.contributor.author Tomisová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:07Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:07Z
dc.date.issued 2013-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28301
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá třemi reklamami, které jsou určeny britské kultuře a ve kterých se objevuje zejména verbální humor. Teoretická část popisuje diskurs a jazykové prostředky reklamních sdělení, dále se zabývá vlivem humoru na efektivitu reklamy a také uvádí jednotlivé typy humorů, které se v reklamách používají. Poslední částí teoretické části je britská kultura a její vnímání humoru. Jsou zde demonstrovány rozdíly jednotlivých národů britské kultury a jejich porozumění humoru. Cílem praktické části je analýza diskursu vybraných reklamních sdělení. Analýza je soustředěna zejména na vliv verbálního humoru v reklamách a jeho působení na britskou kulturu. Z poznatků zjištěných v praktické části je vyvozen závěr.
dc.format 49 s. (64 169 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diskurs cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject Britská kultura cs
dc.subject discourse en
dc.subject language en
dc.subject advertisement en
dc.subject humour en
dc.subject British culture en
dc.title Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
dc.title.alternative Verbal Humour in Advertisements: British Culture Specifics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kaňková, Helena
dc.date.accepted 2014-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with three advertisements which are determined to British culture and in which especially verbal humour appears. The theoretical part describes the discourse and language features of advertisements, then deals with the influence of humour on the effectiveness of the advertisement and also states the particular types of humour which are used in advertisements. The last part of the theoretical part is the British culture and its perceiving of humour. There are demonstrated the differences among the individual nations of the British culture and their understanding of humour. The aim of the practical part is the analysis of chosen advertisements. The analysis is particularly focused on the effectiveness of verbal humour in advertisements and its specific aspects within the British culture. From the findings, there is conclusion deduced.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 33874
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02
local.subject verbální komunikace cs
local.subject reklama cs
local.subject humor cs
local.subject Velká Británie cs
local.subject verbal communication en
local.subject advertising en
local.subject humor en
local.subject Great Britain en


Files in this item

Files Size Format View
tomisová_2013_dp.pdf 1.380Mb PDF View/Open
tomisová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
tomisová_2013_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account