Marketing firmy COBRA TRANSPORT
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing firmy COBRA TRANSPORT |
Author: |
Vrbková, Jana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této práce je poskytnout teoretický i praktický návod malým firmám, které se špatně orientují v oblasti marketingu. Prvním krokem dosažení tohoto cíle je stanovení sféry marketingu, jež může posloužit k pochopení toho, kým firma je a kam směřuje. Jde o strategický marketing dávající odpovědi na naše otázky. Hlavním bodem práce je marketingový plán vycházející ze situační analýzy. Samotný plán určuje cíle, strategie a povinnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/283
|
Date:
|
2006-05-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2806
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account