Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Nivy Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:22:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2827
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu efektivní komunikační strategie Rehabilitač-ního stacionáře Nivy. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formu-lována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Rehabilitačního stacionáře Nivy, zhodnocení funkčnosti komunikačních aktivit organizace prostřednictvím SWOT a kauzální analýzy. Součástí práce je dotazníkové šetření směřující ke zjištění možností propagace neziskových organizací ve Zlínském kraji. Na základě poznatků z teoretické části, výsledků analýz a dotazníkového šetření je v projektové části sestavena optimální komunikační strategie pro neziskovou organizaci Rehabilitační stacionář Nivy. Ta by měla organizaci pomoci dostat se více do povědomí veřejnosti, zlepšit interní i externí komunikaci, a to na základě jednotného komunikačního a vizuálního stylu. |
cs |
dc.format |
93 s., 34 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2668749 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 19.04.2009 |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Rehabilitačního stacionáře Nivy Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of Rehabilitační stacionář Nivy Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of diploma thesis is to create the project of efficient communication strategy of "Rehabilitační stacionář Nivy". There are formulated theoretical ways out and set work hypotheses on the principles of defining theories and processes in the scope of marketing communication. Practical part is focused on the analysis of current communication forms of "Rehabilitační stacionář Nivy", estimation of functionality of organizational communi-cation activities based on SWOT and causal analyses. One of the components of work is a questionnaire research oriented to assignment of possibilities of non-profit organization' s propagation in Region Zlín. In reference to findings of theoretical knowledge, analyses results and questionnaire re-search is set optimal communication strategy for non-profit organization "Rehabilitační stacionář Nivy" in project part of this work. It should bring the organization to public' s attention, improve the internal and external communication following the simple commu-nication and visual manner. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4906
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account