Evaluace adaptačního kurzu studenty oboru sociální pedagogika
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Žert, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28275
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je adaptační kurz, který je již několik let součástí studia prvního ročníku sociální pedagogiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce se zabývá vývojem a charakteristikami zážitkové pedagogiky. Charakterizuje též hru jakožto prostředek zážitkové pedagogiky a popisuje specifika adaptačních kurzů. Cílem výzkumné části práce je zjistit, zda adaptační kurzy naplňují cíle stanovené univerzitou. |
|
dc.format |
68 s. (100 749 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
adaptační kurz
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
zážitek
|
cs |
dc.subject |
experiential pedagogy
|
en |
dc.subject |
adapting course
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.title |
Evaluace adaptačního kurzu studenty oboru sociální pedagogika |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of the Adapting Course by Students of Social Pedagogy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vávrová, Soňa |
|
dc.date.accepted |
2014-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the diploma thesis is the adapting course which has for several years been a part of the first year of studies of Social Pedagogy at the Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part of the thesis focuses on evolution and general characteristics of experiential pedagogy. It also recognizes game as a tool of experiential pedagogy and describes the specific features of adapting courses. The research part aims to find out whether the adaptation courses fulfill the objectives set by the university. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33824
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|
local.subject |
integračně-adaptační kurzy
|
cs |
local.subject |
pedagogická evaluace
|
cs |
local.subject |
integration adapt courses
|
en |
local.subject |
educational evaluation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account