dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Marunová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:22:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:22:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2825
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového prostředí společnosti SaarGummi Czech, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou základních celků. První teoretická část je věnována metodickému aparátu k analýzám, které jsou využívány při rozborech vnějšího a vnitřního prostředí firmy SaarGummi Czech, s.r.o., zabývající se výrobou těsnících systémů a lisované technické pryže pro automobilový průmysl. Druhá část je praktická a je věnována charakteristice firmy a zpracování analýz, které mají zobrazit skutečnosti ovlivňující významným způsobem chod firmy. V této části byl zároveň proveden stručný rozpis 4P marketingového mixu, se záměrem přiblížit nejen výrobek, ale i fungování dané firmy. Snahou bylo, aby z jednotlivých analýz vnějšího prostředí (STEP analýzy, analýza konkurence) vyplynuly jednak příležitosti, které by firma měla využít, ale na druhé straně i hrozby, kterým by se měla vyhnout, případně najít způsob, jak jim čelit. Z analýz vnitřního prostředí byly vyvozeny silné a slabé stránky společnosti, které mají strategický význam. |
cs |
dc.format |
63 s., 18 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1533624 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
strategical marketing
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing evnironment
|
en |
dc.subject |
microenvironment
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí firmy SaarGummi Czech |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing environment of SaarGummi Czech |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor work is focused on the topic of marketing environment of SaarGummi Czech, s.r.o. company. This Bachelor work is divided into two main sections. The first theoretical is dedicated to a methodology for analyses employed to analyse external and internal environment of the company SaarGummi Czech, s.r.o., producer of rubber sealing systems and rubber moulded parts for automobile industry. The second part is a practical and focused on characteristic of company and processing analyses. They should represent actualities which have influence on progress of this company. There is also analyse of 4P marketing mix which has been done with intention to describe not only a product but working principles of the company itself. The main effort was with using analyses of external environmental (STEP analyses, analyses of competitors in industry sector) to discover market opportunities for the company that should take advantage of but also risks it should avoid. Using analyses of internal environment was deduced from strenghts and weakness which have strategical importance. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4820
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|